Over de spoorlijn tussen Brussel en Gent is een nieuwe fiets- en voetgangersbrug gerealiseerd om de veiligheid op en rond het spoor te verhogen. De noordelijke toerit heeft aan de spoorzijde een natuurlijk talud van 2:3 welke aansluit op een L-wand en aan de andere zijde een helling van 70 graden welke we uitgevoerd hebben in gewapende grond. De zuidelijke toerit heeft aan één zijde een taludhelling van 90 graden en aan de andere zijde een helling van 60 graden.

Beide wanden hebben wij uitgevoerd in gewapende grond. De rechte wand met de terugslagmethode en de taluds met een helling van 60 en 70 graden met het Delta Greensysteem.

locatie_icon

Locatie

Ganshoren (BE)
time

Uitvoeringsperiode

2023
opdrachtgever_icon

Opdrachtgever

Franki Construct
systeemoplossing_icon

Systeemoplossing

Kerende constructie (terugslagmethode) / Groene wand